Posh Pawn
The hidden world of high-end pawnbroking is explored; the experts and extraordinary clients explain the growing industry.
Reformed 1980's cat burglar, Sid, hopes to raise funds with help from his family and its jewelry; Prestige Pawnbrokers' boss, James, gets the fright of his life when he test drives a client's superbike at Brands Hatch.