Post Radical
The Youth
From a high school in Sweden to a playground in rural Ethiopia, Rick explores the ways skateboarding is empowering the next generation from opposite ends of the spectrum.
Rick McCrank; Frank Gerwer; two seasoned pros throw their hats into the ring to see if they can cut it in the highly competitive worlds of freestyle and slalom.
Obsessive, passionate, and reliably fanatical, skateboarders obsess over the culture that surrounds them; Rick introduces the skateboard fetishist.