Powers
In a world where having powers can make you a celebrity, the death of a well-known superhero is headline news. Now Detective Christian Walker (Sharlto Copley) and his new partner Deena Pilgrim (Susan Heyward) are on a mission to discover the truth, leading them to Calista (Olesya Rulin), a young woman with a mysterious past and suspicious motives.
As Retro Girl (Michelle Forbes), Zora (Logan Browning) and the heroes of the world rush to stop the escape of Wolfe (Eddie Izzard) from The Shaft, Walker (Sharlto Copley) realizes he must face him alone, the inevitable clash between mentor and disciple that will unravel the deep-seated history between them.