Pregnant Behind Bars
Welcome to County
Inmate Jamie, a mother of four, struggles to gain visitation rights. Tanya requests house arrest.
Breaking the Cycle
Cook County's pregnant inmate Latoya may give her baby up for adoption, while Esther is disciplined.