Prehistoric Road Trip
Join host Emily Graslie on the road for a fun and fascinating journey around the Dakotas, Montana, Wyoming and Nebraska to explore 2.5 billion years of Earth's history.
We Dig Dinosaurs
Cruising into the Cretaceous period, where creatures like the Tyrannosaurus rex dominated the planet; what happened to the dinosaurs; how other life forms survived an asteroid that crashed to Earth 66 million years ago.