PRISM
In this mini-documentary discovering unusual, interesting and exciting stories in the gaming world we take a look behind the 'screens' and find out what drives people into this new world of sports.
Dan, the gamer with a bionic arm
Meet Daniel Melville, the gamer with a prosthetic arm he customises with the help of a 3D printer. Inspired by his love of sci-fi, and particularly the Adam Jensen character in the Deus Ex game, Dan’s bionic arm has functionality and personality.