Rabbit Hole
At Any Given Moment
Triggered by the suicide of his friend Valence and framed for the murder of Edward Homm, Weir frantically tries to piece together what went wrong the day before; the mysterious Hailey is sucked further into Weir's world.
Weir's traumatic history is brought to light, along with the origin of his friendship with Valence and their career in corporate espionage; Weir and Hailey's tenuous relationship begins to thaw.
Armed with the data stolen from Arda, Weir is in go-mode to unveil the truth behind Valence's death and enlists Hailey's help to exploit a member of Crowley's network; Edward Homm may finally be ready to cooperate and help find Crowley.
Homm begins to unravel how Intaverse ties in with Crowley's master plan as Crowley's forces start to close in; Hailey tries in vain to get Weir to trust her; agent Madi investigates Weir's ex-wife, Liv, for possible clues, and Ben has a secret.
Weir's relationship with Ben falls prey to Weir's paranoia and mistrust; Weir and his team make a plan to finally reach Crowley by staging a heist at maximum security facility; a distraught Intern enlists Eliza for help.