Rachel Khoo's Kitchen Notebook: London
Rachel Khoo immerses herself in London, where she was born and bred, and creates a raft of delicious easy-to-cook recipes.
Rachel indulges in some lazy time and cooks comforting food to suit a relaxed mood, including a vegetarian twist on a classic dish.