Rallying Around with Mike Chen
From Mexico to France
Join Mike Chen as he makes the journey from Rally Mexico to Tour de Corse in Corsica, France. Chen takes a look back at the highlights from Mexico and sees what drivers can look forward to in Corsica.
Recap the power and chaos from Rally Chile with Mike Chen then head out to the legendary stop in Portugal. Chat with the drivers and crew as they predict what will happen at Rally Portugal.
Mike takes a tour of the Citroën paddock at Rally Finland with Finnish driver Esapekka Lappi before enjoying a jetski adventure with Mikko Hirvonen and gaming with Kris Meeke.