Ramona
Chilean drama about two sisters who emigrate from the countryside to the city of Santiago in the late 1960s.
After the death of her mother, Ramona and her sister Helga look for a better future in Santiago.
Helga receives a proposal that brings her many benefits, but leaves her sister in a distressing situation.
Helga's days are spent in a big house while Ramona faces difficulties in the camp.