Real Humans
The free Hubots, David’s Children, take refuge in an old church, where pastor Åsa offers them sanctuary, believing that Hubots would never harm humans. Granddad Lennart has trouble accepting his new housekeeper.
Therese and Pilar feel humiliated when their Hubot boyfriends aren’t treated as human. At the same time, Roger’s anti-Hubot group begins plotting violence. But why is Bea acting so strangely? And how does she know Niska?