Rebuilding Notre Dame
A House of Stone
On April 15, 2019, a massive fire ravaged Notre-Dame's roof, weakening its structure; a year later, scientists and researchers use 3D software to solve Notre-Dame's mysteries and preserve its 800-year history.
Before the flames, the sacred monument Notre-Dame engaged all the senses-with light, height and acoustics; now, researchers strive to restore Notre-Dame's soul: unveiling its true painted stone and ensuring its organ will resound again.