Recipe for Deception
Masters of Deception
Chefs Bryan Voltaggio, Rick Moonen, Lorena Garcia, and Art Smith face off in a special charity edition, striving to out-lie each other for the top prize.
A young sous-chef tries to out cook her well-seasoned opponent; an arrogant chef is irritated while his opponent works his magic.
In one round, both chefs are given the same secret ingredient; in another round, one chef tries to use his opponent's ingredient against him.
Lou Diamond Phillips and Coolio bring their culinary rivalry to a boil; Alanna Ubach uses unconventional cooking methods to try and best Steve Howey.