Red Bull Cerro Abajo
Follow urban downhill riders from all over the world through the narrow streets of three epic cities - Valparaíso in Chile, Medellín in Colombia, and Guanajuato in Mexico. The skills of the riders will be tested on each urban track peppered with stairs, corners and concrete.