Red Swan
Oh Wan Soo, a former world-class golfer married into the powerful Hwain Group, finds herself targeted by death threats; she crosses paths with Seo Do Yoon, a company bodyguard.
Oh Wansoo, head of NOW Foundation, is known for her global relief efforts; on her way to a fundraiser in Manila, she becomes the target of a shooting; Doyoon, who is investigating his friend's death, unwittingly comes to her rescue.
Doyoon worries about Wansoo's safety and warns the person threatening her is within Hwain Group.
Doyoon saves Wansoo from an explosion; Wansoo seeks the foundation's ledger for revenge.