Red, White and New
Flyboards, Ferraris and FX
A Flyboard; tests the limits of a Ferrari on a track; sees a million dollar shop for the country's best inventors; meets a scientist of movie FX.
Steve plunges into shark-infested waters; a new hot-rodding world record; lift over 400 pounds with a robotic exoskeleton; the Warrior Dash.