Ren Faire
Daddy's Dyin', Who's Got The Will?
With King George Coulam, its 86- year-old founder of Texas Renaissance Festival retiring, the future of the festival remains uncertain.
Jeff gains the upper hand over Louie. George finally lands on the only successor he can trust.