Meet You at the Blossom
Jin Xiao Bao (Wang Yun Kai), the heir of the wealthiest family in Jiangnan, meets a young woman and falls in love with her at first sight. This “woman,” however, turns out to be a disguised young man named Huai En (Leslie Li). When Huai En learns who Xiao Bao is, he hatches a plot – hoping to use Xiao Bao’s feelings for him to access the Jin family’s riches. But this vile plan backfires when Huai En starts to develop real feelings for Xiao Bao. Will Xiao Bao learn the truth about who Huai En is, and his real reason for wanting to be with him? Could their feelings trump animosity, and is true love around the corner? This 2024 joint Chinese and Thai production BL drama series was based on a novel by Shui Qian Cheng and was directed by Nancy Chen.
Jin Xiaobao discovers Huaien's true identity but vows revenge after a wild night, while Huaien secretly seeks financial records.
Jin Xiaobao tries to seduce Huaien, but finds his scars and pities him. Huaien is torn between his mission and growing feelings for Xiaobao.
Huaien saves Jin Xiaobao’s father, gaining his sympathy. They grow closer, but Huaien is torn between duty and love.
Huaien saves Xiaobao but loses the registry. Meanwhile, Xiaoyu is missing, and Huaien discovers the registry hidden with her.
Huaien humiliates Xiaobao, takes the registry and Xiaoyu, but spares the Jin family. Xiaobao must now poison Huaien to save his family.