Renovation Wild
Safari So Good
Grant and Lynsey begin renovations at their more rustic bush camp, Old Mondoro, where a guest tent and public bathroom are first to meet sledgehammers; monsoon season is upon them, which makes sourcing and transporting supplies a challenge.
Grant and Lynsey have reached the halfway point of their renovation and decide to tackle the camp's public lounge area; in order to conquer all of its challenges and risks, this massive undertaking will require real bush ingenuity.