Republic of Doyle
A wrongfully convicted murderer gets out of prison and offers the Doyles a generous payday if they find the real killer; Jake finds out the truth about Nikki's pregnancy.
The Doyles start trailing a potentially cheating husband to find he deeply loves his wife, but is in deep trouble with some menacing criminals and smugglers; as Nikki moves forward with her new beau, Jake and Leslie take it to the next level.