Guts
Guts. New York City firefighter Tommy Gavin wrestles with his own personal demons and haunting memories of a cousin who died at the World Trade Center.
Kansas. As Jerry faces some harsh discipline, Tommy discovers that harassing Janet's boyfriend comes with a price.
A date between Tommy and the widow of his dead cousin takes an unexpected turn; Franco's ex-girlfriend claims he is the father of her daughter.
Tommy comes to terms with the reality of his broken family; Franco makes a life-changing decision when a freak accident occurs.
Tommy tries to convince Janet to leave Roger; the boys set Sean up on a date; Franco discovers newfound fatherly instincts.