Return of Happiness
When Yu You Wei (Li Qin) loses her memories after an accident, she is raised by a fisherman and his wife. Ding Ai Jia (Elena Tong) takes over You Wei's real identity after her biological father falls into a vegetative state. Han Ming (Ron Ng), heir to a shipbuilding company, encounters You Wei and recognizes her as his childhood friend. Determined to help her reclaim her true identity, Ming works to restore her lost memories and guide her back to her rightful place in life. As they navigate the complexities of her forgotten past, their connection deepens, offering hope for redemption and belonging. This is a 2015 Chinese drama series exploring themes of identity, memory, and destiny.