Revival
Keeping Up Appearances
A Reviver's attack shakes Wausau as Dana begins an investigation too close to home.
As Wausau fractures, Dana's search brings her into conflict with a dangerous local family.
A new mandate targets Revivers as Em's memories spark a violent reckoning with brutal costs.
With Dana's fate uncertain, Wayne searches for answers as Em races the clock to save her.