Revolution
Chained Heat
When Miles and the gang realize they need help rescuing Danny, they search for Nora, a rebel fighter; Danny learns what Capt. Neville is capable of.
Nora takes Charlie and Miles back to the rebel camp; Maggie and Aaron look for Grace; Danny takes a stand.
As Charlie and Miles travel with Nora in hope of meeting up with Maggie and Aaron, Nate tracks their every move; unforeseeable challenges await the gang.
A shocking discovery threatens the gang's hope of finding Danny; Monroe gives orders that up the value of Danny's life; Nora connects with a rebel.
Miles and the gang take a detour to get medical help for Nora; Aaron thinks back on his life; Neville hands Danny over to Monroe.