Riding in the Shadows of Darwin
Using Charles Darwin's historic trip as inspiration, skateboarders Rob Gonyon, Willy Akers, Vladik Scholz and Silvester Eduardo travel to Ecuador and the Galapagos to discover wild new spots to skate.