Rodney
Rodney tells Trina he wants to quit his job to become a stand-up comic; Barry bets Rodney he won't walk into a department store in the nude.
Superhero
Rodney tells Trina his new stand-up gig will pay off their bills, but then he finds out it pays less than he thought.
Jack finds himself in detention when he mimics his father by playing practical jokes on his unamused teacher.
Rodney winds up working for Carl when Trina borrows money to fix the plumbing and water heater at their house.
Rodney and Barry play a practical joke on a police officer (Jon Reep) to celebrate Halloween, but their antics go awry and Rodney ends up at the police station.
When Rodney's mother comes to town, he suspects she has ended another marriage, her sixth, until he learns the real reason.