RoOT
The hardened veteran detective Rena and bright-eyed rookie Sato take on a menial investigation. When a thug steals their evidence, they wind up in the middle of the search for a missing girl, with gangsters and surprises around every corner.
Rene finally gets a chance to talk to Mystery Kiss in person at the audition and asks about Mitsuya Yuki, but her probing questions catch Yamamoto's attention; Odokawa enlists Dobu's help to rescue Kakihana.