Rubble & Crew
Rubble goes on pawsome adventures with a completely new crew of pups; the pups use awesome construction vehicles to build and repair things in the town of Builder Cove.
The Crew Builds a Bridge
Rubble and his construction pup family gear up to build a bridge, only to find the villainous Speed Meister has a different idea; it's up to Rubble and crew to work together and save the day by building a new, safe bridge to Builder Cove.
Rubble and the pups work to build a big bike shop in time for the Bike Festival, unless Speed Meister beats them to it; when Motor won't take a bath before their family photo, it's up to Rubble and the pups to find a construction solution.
After Speed Meister builds an unsafe playground, Rubble & Crew get creative and build a new one with old materials; the town Chili Cookaroo is threatened when City Hall's roof starts to cave in; luckily, the pups know just how to fix it.
The pups find out Auntie Crane is a secret skateboarding star, but while building a surprise skate park, they have to fix a cement mix mishap; Charger's favorite singer, Sierra Sparkle, is coming to town.