Rudolph's Bakery
Master chef and master baker Rudolph van Veen shares his knowledge and passion for baking. He makes the most delicious sweet and savoury oven dishes which are bound to make your mouth water. Rudolph knows how to prepare spectacular creations and with his help it won't be long before you can impress everyone around you with beautiful cakes and treat your family to delicious rolls and savoury pies.
Master chef Rudolph van Veen sets to work making a colorful eclair filled with vanilla cream and fresh red fruit. And he shows you how you can easily make hearty apple cakes yourself.
Rudolph is going to make a pancake cake with raspberry jam that reminds him of his childhood; he shows how to make pumpkin donuts with a carrot glaze.
Instead of a piece of bread as a starter of the meal, Rudolph shows you how you can also serve something else. He makes Texas corncakes with spicy crackers and lollipops made from cheddar.
Master pastry chef Rudolph makes a Crostata alle Amerene; a rustic cake with a creamy filling. And he is going to make a fruit cake with character, namely the apricot pie.