Rupi Kaur Live
As a 21-year-old university student Rupi Kaur wrote, illustrated and self-published her first poetry collection, milk and honey. Next came, the sun and her flowers. These collections have sold over 8 million copies and have been translated into over 42 languages. Rupi’s work touches on love, loss, trauma, healing, femininity, and migration. In this live special she performs her poetry on stage.