The Adventures of Ryan Defrates: Secret Agent
Special agent Ryan Defrates is called in on the case when toys everywhere are disappearing and Kackle the clown and his army of monkeys are behind it.
Ryan goes under cover to try stop Kackle the Clown from firing his giant cupcake cannon at an unsuspecting circus audience.