Sabrina's Secret Life
It’s fundraising time at both of Sabrina’s schools. Sabrina bites off much ‘more than she can chew’ and decides to win top sales at both schools, simultaneously at the same time.
Sabrina is shocked when Salem shows up at the witches’ academy one day and tries to hide him from the faculty.
Sabrina’s tired of sharing Harvey with all of his extra activities: sports practice, science club, after-school job at the local market, etc. But when she casts a spell making her Harvey’s top priority, she gets more than she planned on.
Sabrina knows there’s a big assignment due at school - a term paper on a world conqueror. (She chose Attila the Hun, thinking he’d been given a raw deal by history; she’s going to tell the true story.