Salem
The Stone Child
With witch fears rising, Alden seeks the truth of what is really going on in Salem, while Mary looks to execute a plan.
When Mary discovers who was witness to the witches' ceremony, she deliberates a course of action to take.
Alden and Cotton find themselves face-to-face with a real witch; Mary forges a solution to the discord within the coven.