Salvage Hunters
Modern day treasure hunter Drew Pritchard is one of the UK's top decorative antique dealers. Always on the hunt for that elusive gem, Drew travels the length and breadth of the country in search of weird and wonderful objects. The bigger the hoard of forgotten antiques and dusty furniture, the happier Drew is!