Samurai Flamenco
Debut of Samurai Flamenco!
Male model Masayoshi Hazama becomes the masked vigilante Samurai Flamenco and gets a police ally.
My Umbrella's Missing
Masayoshi struggles with his double life as a model and crime fighter until he catches an umbrella thief and it brings media attention.
Masayoshi meets his childhood hero, action star Joji Kaname, but Joji uses Masayoshi's newfound fame to help his own career.
Samurai Flamenco and Flamenco Girl's partnership garners media attention, but their conflicting views of justice force them apart.
A reward is offered for Samurai Flamenco's identity and Masayoshi is in danger of being exposed, until scientist Jun Harazuka comes to the rescue.