Santa Inc.
Where the Hell is Brent?
Candy is shocked by the news that her boss at Santa Inc. has been poached by a big tech competitor.
Faces of Meth
A new year means a new batch of interns - leaving Candy juggling her ambitious goals with her role as mentor to doughy newcomer Devin.
Still reeling from the aftermath of her ho-ho-horrible speech, Candy receives a job offer from Easter Enterprises.
As the big man's birthday nears, an increasingly cunning Candy prepares to roast her rivals.