Saturdays
Skates, Lies & Videos
When Paris, Ari and Simone learn that a music video is being recorded at Saturdays, they decide they have to be in it! But they have to age up to look eighteen.
Come Back to Me
London begins his new job as the rink's DJ and starts to embarrass Paris. So, Paris hatches a plan to turn London's world upside-down so her world can be right side up again.
Paris asks if Simone and Ari can work at her parents' baking biz. Cal and Deb reluctantly agree, but before long, Paris is working overtime to clean up her friends' mess.
Paris and Sonia Little, of 2-Cute-4-U, show up at Saturdays in the same hairdo, touching off a 'Who-Wore-It-Best' meme war!
It's Golden Mentor Day at Saturdays and Duchess has assigned We-B-Girlz the amazing 'Hot Wheels!' But when she skates out, they recognize... a familiar face.
Paris throws a surprise party for the 25th Anniversary of Duchess' hit rap song 'Chi Girlz.' But Duchess feels guilty when her ex-rap partner, Princess, arrives as a Hip Hop Clown!