School Rumble
Yakumo confronts the spirit from the OVA once again, determined to set aside her feelings for Harima in favor of Tenma. Are all these kids nuts, or what?!? Elsewhere, events from their very first meeting replay themselves, causing Tenma to recognize Harima for the "lecher" who once tried to assault her in the past. Before things can progress any further, news comes that Karasuma's been hurt, and the two rush out into the rain. Seems the curry-lover's fine, the accident was meant for them... As events divulge back into the customary madness, a new semester's in session. And things are right back where they started!?!