Secrets in the Dark
This documentary series explores the boundary between science and the supernatural, shedding light on unusual discoveries.
A cursed church hides centuries of eerie legends and unexplained paranormal events.
Ancient coins, royal curses, and haunted history collide in this legendary tale.