Selena + Restaurant
After working with the world's top chefs, Selena Gomez is raising the stakes! She heads out to work in Los Angeles' hottest restaurants.
Selena + CUT Steakhouse
Selena Gomez's adventure takes her to the home of Chef Wolfgang Puck's gorgeous CUT steakhouse.
Selena + Ms Chi
Selena Gomez and Shirley Chung make a fusion version of a dish from Selena's childhood.
Selena Gomez checks out Lemon Grove, where she is greeted with three dishes that set a high bar.
Selena steps up her game in Stephanie Izard's kitchen, where she is challenged with a taste test.
Selena Gomez feels the pressure at Alta, Keith Corbin's California soul food restaurant.