Self Employed
Entrepreneur Jonathan Morris travels the country to share the inspirational stories and new challenges of small business owners.
American Muscle
Jonathan travels to Grosse Ile, Michigan, to meet Dave Rudziensky, a classic car mechanic and the owner of Dave's Hot Rod Garage.
Jonathan Morris meets Stephen Ochs, the founder of Fetch Park, a community space for people and their four-legged friends in the heart of Atlanta.
Jonathan travels to Atlanta to meet Yolanda Owens, the creator of iwi fresh, a line of natural skincare and wellness products.
Jonathan travels to Detroit, Michigan, to meet Roslyn Karamoko, designer, founder and CEO of fashion label Détroit is the New Black.