Senpai, This Can't be Love!
Yuki Kaneda (Seto Toshiki) is a young man who has just taken up a new job at a company. He is told that he will be trained on the job by Jun Yanase (Shuichiro Naito), a highly experienced and brilliant computer graphics designer. Yuki Kaneda is also a talented CG designer, but despite being told he must work with his new office senior (or “senpai”), he is standoffish and cold with his more experienced co-worker. Even though Jun Yanase – who is well-groomed, handsome, and enormously popular with both men and women – tries to draw close to Yuki Kaneda, the latter keeps pushing him away. Jun Yanase feels dejected by this frosty attitude. But despite this external coldness, the office newcomer actually thinks the world of his “senpai” – even though he never shows it. One day, after drinking possibly a bit too much at an office party, Yuki Kaneda reveals all his hidden thoughts to Jun Yanase. Will this frank confession bring them closer together? And could it spark a romantic bond between the two men? This work is based on a hit manga series of the same name, which was written by Shinta Harukawa. “Senpai, This Can’t Be Love!” is a 2022 Japanese drama series.