Serendipity
After falling from a cliff, Jian Ming Shu (Lu Yu Xiao) loses her memory, but manages to inadvertently avoid a massacre that killed the rest of her family. She's rescued by her lover Lu Chang (Wang Zi Qi), although she doesn't know who he is. Together, they head to the capital to take an imperial exam, but Ming Shu continues to wonder about the truth of her identity. Ming Shu decides to investigate on her own, not knowing that Lu Chang is dedicated to keeping her safe. Will Ming Shu manage to recover her missing memories and her love for Lu Chang? This drama was based on the novel "Bang Xia Gui Xu" by Luo Ri Qiang Wei.