SexEducation
In an attempt to save her marriage, Isabelle places her father in an old people's home; at first, he couldnt wait to get out of the the home, but meeting Rose changes his perspective.
Isabelle comes to collect Jacques from the senior living residence, but now that he's met Rose, he has no desire to go back; torn between his daughter and Rose, he has to make a choice.
Jacques and Rose desperately try to find a double bed to experience their intimacy and sleep together for the first time; Gilles comes home, but Isabelle no longer knows if it's a good thing.
Rose apologizes for having fled when they were about to consummate their love; Jacques is self-conscious and seeks advice regarding how to move forward properly; Elsa decides to coach him.