The unlikely detective duo of Frank and Lu discover that not all is as peaceful as it seems in the picturesque Stratford-upon-Avon, where fact is stranger than fiction and low-life criminals get caught up in deliciously high drama.
Frank and Lu investigate mysterious goings-on when a woman dies in a magic trick gone gruesomely wrong.
Frank and Lu investigate death threats made against a former soap star who is about to stage her return.