Shark vs. Snake: Battle of the Bites
Tiger sharks are washing up dead on the beaches of Western Australia with no sign of attack. Forrest Galante has a theory that deadly sea snakes are turning these apex predators into prey. In the battle of shark against snake, are snakes winning?