Shatner in Space
Fantasy collides with reality when Star Trek icon William Shatner boards a real-life spaceship and becomes the oldest civilian to travel to the cosmos. This one-hour special details the events before this life-changing flight and the growing friendship between Shatner and Blue Origin Founder Jeff Bezos, whose dreams of space travel, like many, were inspired by the original Star Trek series.
Star Trek icon William Shatner ventures to space. An inside look at the events before this monumental moment and what happened after.