Bathtime
The flock refuse to have a wash in the freezing sheep dip, so Shaun goes on a commando raid to hijack the hot water from the farmer's bath tub.
Shirley the Sheep has put on even more weight than usual, so Shaun decides to help her get in shape with a rigorous exercise regime.
When the farmer takes Timmy's favourite sheep dolly, the little lamb won't stop crying. So Shaun rallies the flock to get it back from Pidsley, the farm cat!
The farmer takes up oil painting and is determined to paint a masterpiece. But when his back is turned, Shaun and co decide to have a go.