Shonen Ashibe GO! GO! Goma-chan
Follow along as first-grader Ashibe Ashiya goes about his daily life with his pet spotted seal, Goma-chan.
Swim! Goma-chan!
Ashibe goes to the public bath with his pa, Yuma, Mao, and Goma; the boys are excited to visit, but no one is more excited than Goma.
Goma is sad because he can't forget about the ice pop at the public bath, so Ashibe decides to take him for a walk.
Ashibe's class is going on a field trip to the aquarium; Goma comes with them, and Ashibe decides to watch the killer whale show with his friends.
Sakata's big brother wants Goma-chan and is always daydreaming about the baby seal, so Sakata suggests he give Goma a present to convince him to become his pet.