The Driftbrothers Joe and Eli have a passion for BMW, built on a motor-culture family heritage. They partner with BMW to create the ultimate drift cars, taking inspiration from drifting subcultures.
The clock is ticking
After the longest off-season in the sport’s history, the Hountondjis undergo intensive training and the team have little time to transform their new stock cars into drift-ready machines.
Mountain on my shoulders
Pressure is high at the Drift Masters opener in Austria. While the Hountondjis’ powerful BMWs turn heads, driving brand-new cars against the long-developed rides of other teams is full of unknowns.